11/03/2013

My new Heaven in Sk Salah Kechil

Lokasi: Unknown location.
Ini merupakan gambar terbaru keadaan bilik saya bdekatan dengan sekolah tempat aku mengajar Sk Salah Kechil. Oleh kerana faktor kuaters guru tak cukup, aku diperintah untuk menyewa sebuah bilik yang berdekatan dengan sekolah. Dengar kata, sewa hanya 75/month. Aku bersama 3 orang rakan guru lain bermastautin di sini. Nak tak nak, aku dah tak ada pilihan lain. Sahut cabaran ini, rugi kalau tak melalui pengalaman hidup begini sebagai pendidik. Keadaan asal bilik memang teruk, lepas kmas dan cipta perabot sendiri, jadilah seperti yang dilihat. Nak kongsi sikit, aku mengajar pra sekolah, pertama kali dalam hidup, tempuh saja cabaran En. Othman, GB SKSK Daro.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...